hola

Sorry för att jag inte har bloggar något sen i torsdags. Men som ni vet så har jag varit i Karlstad hela helgen och tävlat SM. Det gick hur bra som helst, vi tog hem guldet i dubbelbugg vilket var en helt otrolig/underbar känsla! Och så på lördag kvällen så var vi på banketten och hade sköj,Clas hämtade oss någon gång runt 1 på natten då vi drog hem och la oss direkt.
Idag gick vi upp vid 9 ungefär och städade av stället där vi hade bott. Sen gick bilen mot Fjällbacka igen. Fast vi stannade på ett shopping center i Karlstad och handlade lite på vero moda då det va 50% i hela butiken! Kärlek på det 😍
Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade direkt, mamma väckte mig vid halv 7 då det var mat. Min syster och hennes kille kom över på mat vilket var mysigt, och jag kände att jag behövde ha min syster hos mig idag.. Med allt det med min hund.
Vi hamnade i soffan och kollade/kollar på hockey, hoppas Sverige vinner!
Men jag är inte direkt en hockey människa så jag tröttnade och gick upp och ligger nu i sängen och ska eventuellt kolla ett avsnitt på 90210.

Men lovar att bli bättre på uppdateringen från och med nu! Men godnatt i förväg.
LOVE ❤ //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback