HOPE WE MEET AGAIN

Skoldagen idag har gott fruktansvärt fort och humöret har varit på topp!
Vi har haft as chilla lektioner vilket har varit gött för va rätt så seg efter helgen.
Första lektionerna hade vi musik, alla nior slog ihop sin musik tid för att vi övar inför soarén som är om 3 veckor.
Sen efter lunchen hade vi spanska då vi hade vikarie så vi satt ute i solen och jobbade en stund sen så lekte vi lekar inne för ingen orkade riktigt jobba.
Sen sista lektionen hade vi matte.

När jag kom hem så käkade jag och direkt efter jag hade ätit så gick ja upp och la mig i sängen och vila en stund och sen drog jag mig bort till träningen. Kom hem från den för ungefär 30 min då jag körde lite till träning!
& nu ligger jag i ett varmt bad,käkar piggelin och rensar tankarna.

Imon är det nationella i matte och måste säga att jag är grymt nervös. Någon mer som är de?

Men ska äta vidare på min glass nu så skriver sen. // Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback