Lite om min dag

Vaknade vid halv 8 av att jag hade glömt att dra ner min rullgardin så det va jätte ljust i rummet. Men somnade om och vaknade vid halv 12 då jag gick upp och duschade och sen gick jag ner och käkade frukost. Vid 2 tog jag moppen och åkte ner till Emma där Clara va. Vi snackade lite och spelade wii, sen gjorde jag mig i ordning för att åka till Tanumstrand där det va uppträdande. Idag va det awa och RMK + några fler som va där. Det va hur bra som helst!! Sen åkte jag hem till Emma igen då jag,Emma,Clara och Amanda gjorde oss i ordning och sen tog vi en promenad ner till skafferiet och käkade mat. Det va hur mysigt och gott som helst. Sen gick vi hem till Emma igen och snackade,spelade spel och lite sånt. Tog moppen hem vid halv 9. Och har kollat på lets Dance med mamma,Martin och några kompisar till mamma från Oskarshamn. Sitter fortfarande i soffan med mamma och Linda och snackar och skrattar,har skrattat så mycket att jag har kramp i magen. Haha ! Min dag har alltså varit jätte bra, hoppas eran också har varit det. Men höres senare! // Matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback