Mina svar (Therese) från frågestunden.

therese:
Hur har din dag varit?- Min dag har varit jätte bra! Hur har din varit?
Hur vårdar du ditt hår?- Jag tror inte jag gör något speciellt. Men jag tvättar det inte varje dag för då blir det snabbare fettigt, jag använder sprayskydd innan jag plattar håret, kammar det inte när det är blött hår och använder hårinpackning ungefär en gång i veckan:)
Har du husdjur?- Japp, två hundar, Pepsi och Frazze:)
Oskuld?- Nej
Vem tog den isåfall?- Jonte
Gillar du one direction? :)- Sådär.. Vissa låtar är bra :)
vad tycker ni om nationella proven?- Sådär men tror det gick helt okej
Vad ska ni gå på gymnasiet? Jag ska gå samhäll- och beteendevetenskap
Har ni moppe? Isåfall vad för någon?- Nej jag har ingen moppe, sparar till en fet mustang istället ;)

Nu hinner jag inte svara på fler för ska iväg till sjukhuset, här får ni en bild från idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback