Morgondopp

Har precis varit uppe på taket där det finns en takpool, så jag är min syster tog ett dopp och bara tog det lugnt ett tag. Helt underbart vackert va de!

I går så va jag på Liseberg med högstadiet från våran skola och ifrån Tanum! Det va hur kul som helst. Vid 8 gick bussarna hem men jag skulle inte åka med eftersom jag ska spendera natten/dagen i Göteborg med min syster! Så då när alla åkte så gick jag och mötte henne & vi tog spårvagnen till hotellet. Vi bor verkligen på ett jätte vackert hotell! Men iallafall när vi fick kortet till rummet så gick vi upp och lämna grejerna och fixa till oss lite och gick sedan ut på stan, vi gick till en tapas restaurang och käka. Vilket va jätte gott! Efter det så gick vi till hotellet och bara tog det lugnt för båda va trötta och vi skulle gå upp tidigt!

Så nu har jag precis duschat och väntar på att Malin ska duscha så vi kan göra oss i ordning och sedan gå ner att käka frukost!
Idag består dagen av massa shopping!!
Kanske bloggar under dagen, annars bloggar jag ikväll när jag är hemma!
Puss //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback