Sorry för dålig uppdatering

Skrev inget mer i går på bloggen för att vid halv 9 så började jag träna dubbel och vi va klara vid 10. Fast vi va kvar och snacka till kanske tjugo över så va inte hemma förrän halv 11 och då duschade jag och käka sen la jag mig i sängen och kolla massa avsnitt av 90210! Så jag spenderade hela kvällen i sängen för va hur trött som helst.

Idag vakna jag vid 9 men somna om så vaknade vid halv 11 och låg kvar ett tag. Vid 12 käkade jag frukost och sen bytte jag om till träningskläder för vi tränade dubbel vid 13:10.
Efter träningen följde jag Odin en bit hem innan mamma hämtade mig då vi åkte hem.
Va tvungen att städa av huset när ja kom hem så gjorde det så mamma blev glad!

Sen slutade det med att jag och Johan hade vattenkrig, hahaha!

Nu har jag legat i sängen och vilat och ska nu ner för att käka lite mat.
Skriver mer sen :) //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback