Spanien, Alicante 2013☀

Försökte blogga i Spanien, men eftersom det var så dåligt wifi på hotellet gick det inte att publicera inlägget jag hade skrivit.
Eftersom jag under de senaste åren har blivit så flygrädd så satt jag och skakade när planet skulle starta, det kändes hela tiden som om planet störtade, så läskigt!😫 Vet inte vad det beror på, men antar att det är för allt man har läst och sett.
Tiden här har i alla fall varit helt otrolig, med fina dagar, goda glassar och härliga upplevelser.
Kan inte berätta om allt eftersom vi har gjort så otrolig mycket, men i helhet har vi solat, shoppat, åkt på sightingturer och ätit god mat.
Nu sitter jag i bilen på vägen hem men längtar redan tillbaka!
Tyvärr blev det inte världens bästa landning, piloten fick nödstarta igen när vi skulle landa så de kändes som om vi skulle störta 😖


Kommentarer
Anna säger:

Vart har du köpt det vita linnet på bild nummer 16 och den vita tröjan som du har på bilden under? Dom var fina! :)

2013-05-13 | 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback