Spanien😍

Har inte bloggat pÄ nÄgra dagar pÄgrund av för lite tid.
I mÄndags gjorde jag inte sÄ mycket pluggade ganska mycket inför nationella np:t i matte som vi hade igÄr.
Np:t gick helt okej och efter skolan pratade jag med Kristoffer, det var ett tag sen...
NĂ€r jag kom hem packade jag och sprang omkring i hela huset eftersom jag Ă„ker till Spanien idag.
Nu sitter jag i bilen, vi gick upp vid 3:30 sen for vi ivĂ€g. Nu Ă€r vi snart i Ängelholm och flygplatsen.
NÀr vi kommer fram ska vi Àta och vid 10:55 lyfter planet.

Det ska bli sĂ„ skönt att komma bort frĂ„n Sverige och alla problem i nĂ„gra dagar. Men eftersom jag Ă€r i Spanien kommer jag inte blogga sĂ„ mycket. SlĂ€nger kanske in nĂ„got inlĂ€gg ibland sĂ„ att ni vet att jag lever, haha😉
Hoppas Matilda hÄller stÀllningarna hÀr...
Vi hörs nÄgong, ha det sÄ bra, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback