Svaren på frågestunden från mig (Matilda)

Från Julia Larsson
till matilda:
hur många har du varit tillsammans med?
vem var din senaste?
vem tog din oskuld och när?
saknar du någon?
var hände mellan dig och din senaste kille?

Svaren
1. 2 st som har varit seriösa
2. Min senaste va nog Emil
3. Mårten, när jag va 14
4. Ja
5. Han insåg att han inte va redo för något förhållande.

Från ulliga mulliga anncatrine
Till min lilla vackra tulpan Matilda:
Har du trillat och slagit dig dom senaste dagarna?
Hur mycket gillar du choklad?
Vill du resa till pysslingarnas land med mig bortom alla dom vackra regnbågarna? ( snälla säg ja annars kanske jag hämtar min kittel med guld och kastar på dig).
Är det någon kompis som du har som du tycker att det är jobbigt/obekvämt att vara med när ni umgås bara ni 2?.

Svar.
1. Ja faktiskt, hahah
2. Mycket!
3. JA klart jag vill!
4. Nej faktiskt inte

Från Amelie
till er båda:
oskuld?
vem tog den isåfall?
håller ni på med någon?(Matilda)
vad tycker ni om nationella proven?
Vad ska ni gå på gymnasiet?
Har ni moppe? Isåfall vad för någon?

Svar.
1. Ja
2. Mårten
3. Nej det gör jag inte
4. Jag tycker faktiskt att några utav nationella proven har varit roliga men hatar egentligen nationella.
5. Jag ska gå handel
6. Ja det har jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback