TGIF

It's friday bitcheees!
I morse när jag vakna så hade jag världens mensvärk så jag mådde dö illa men tog en Ipren och gick till skolan. Hade muntligt nationelltprov i svenska första timme och jag tyckte det gick jätte bra,vi va en bra grupp också!
Sen vid 10 någon gång hämtade mamma mig i skolan och jag åkte till Fjällbacka skolan där Emma och Adrian va där vi föll i 2 danspass med barnen!
Vi slutade vid 13:10 då ja&emma gick till Konsum och köpte mat,sen åkte vi hem till henne och vi började med maten nästan direkt! Efter maten va båda as trötta så vi gick och la oss i Emmas säng,båda somnade som en stock! Vi blev väckta vid tjugo i 5 av Emmas pappa,då vi va tvungna att gå upp för att bege oss till träningen.
Tärnade från 17:10-20:00, efter det vart jag helt slut!
Blev att följa med Emma hem igen där vi åt räkor med massa folk och hade trevligt! Måste bara säga att jag har myst med världens sötaste unge, hon är bara 1 vecka gammal!

I mon ska jag ha sovmorgon,eller iallafall försöka. Brukar vakna tidigt på helger vilket jag hatar xd haha!
Har några planer inför i morgon men orkar inte berätta dom!

Men hoppas eran dag har varit :)
Men ska titta på gossip girl avsnitt tills jag somnar. Hörs i mon!! //Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback