Trött som f a n

Ligger i sängen och funderar på att gå upp men är så trött så orkar inte, haha! Har varit vaken sen halv 12 typ och sen dess har jag snackat lite Skype och lite sånt. Igår kväll runt 5-halv 6 kanske klockan va så tog jag moppen till Emma där Jacob,Jesper,Simon,Julia,Emma och Clara va. Sen kom även Mathias,Nicolas,Samuel och Hampus och vi käkade grillat och hade allmänt kul. Det slutade med att alla tog mopparna till hamburgsund där vi träffade på Kim,Fabian,Fredrik,Martin,Sanna och massa mer, men jag Samuel och Fredrik åkte ut och körde i skogen vilket var as sköj med jag rev typ upp hela benen för hade bara shorts på mig.. Vid 10 kanske klockan va så drog jag,Nicolas,Samuel och Mathias hem till Emma där dom släppte av mig sedan drog dom hem. Jag fick gå in och hjälpa Emma att städa huset innan hennes mamma kom hem. Sen drog jag hem till mig. När jag klev av moppen kunde jag knappt stå på benen, haha dom hade förfrusit. För jag hade ju som sagt haft shorts på mig och det blev ganska kallt framåt kvällen. Menmen Hampus vill att jag skulle dra till han men sa nej för jag orkade inte + att jag frös som fan. Så gick istället och la mig i sängen. Idag så ska jag hjälpa mamma här hemma, vet inte riktigt med vad men det märks ju. Senare så blire att träffa Fredrik,Kim,Samuel,Fabian och Emma tror jag, det va prat på att vi skulle sova i berget i natt men får se hur det blir med det :) Men iallafall nu ska jag ta tag i mitt liv, så höres senare :) //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback